ÁLLÁSHIRDETÉS

2020. november 11. 09:59

A Csongrád-Csanád Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság Igazgató-helyettesi Szervezet, Katasztrófavédelmi Hatósági Osztály jogi szakügyintéző munkakör betöltésére,

rendvédelmi igazgatási szolgálati

jogviszonyba.

Foglalkoztatás:

A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (a továbbiakban: Hszt.) alapján rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban.

Foglalkoztatás jellege, a jogviszony időtartama:

Teljes munkaidő (hivatali munkarendben), határozott idejű.

A munkavégzés helye:

6728 Szeged, Napos út 4. sz.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A Hszt. rendelkezései az irányadók. Az illetmény a 12. mellékletben meghatározott „D” munkaköri kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra. Béren kívüli juttatás (cafetéria) bruttó 200.000 forint/év összegben.

Ellátandó feladatok:

  • vízügyi és vízvédelmi hatósági, szakhatósági feladatok,

 

A jelentkezés feltétele:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet, egészségügyi alkalmasság,
  • jogász végzettség,
  • önálló munkavégzés, megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség.

 

A felvétel elbírálásánál előnyt jelent: 

  • B kategóriás vezetői engedély,
  • MS Office programok felhasználói szintű ismerete,
  • Közigazgatási szervnél/vízügyi szakterületen szerzett gyakorlat.

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • végzettséget igazoló bizonyítvány(ok) másolata,
  • részletes (fényképes) önéletrajz és motivációs levél,
  • három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
  • nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik,
  • nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.

A jelentkezés benyújtásának határideje: 

2020. NOVEMER 21.

A felvétellel kapcsolatos információ, a jelentkezés benyújtásának módja:

A felvétellel kapcsolatosan további információt Pusztai László hatósági szolgálatvezető-helyettes nyújt a 62/549-340-es telefonszámon. A jelentkezést elektronikus úton kell benyújtani a pfbatenq.uhzna@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül.

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:

Az előszűrés az önéletrajzok alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatást követően elektronikus úton kell bemutatnia a végzettséget igazoló oklevelet, valamint a három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt. 

A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően kifogástalan életvitel ellenőrzésen, valamint egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni az 57/2009. (X. 30.) IRM-ÖM-PTNM együttes rendelet alapján. A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.