ÁLLÁSHIRDETÉS
2020. november 11. 09:59
A Csongrád-Csanád Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság Igazgató-helyettesi Szervezet, Katasztrófavédelmi Hatósági Osztály jogi szakügyintéző munkakör betöltésére,
rendvédelmi igazgatási szolgálati
jogviszonyba.
Foglalkoztatás:
A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (a továbbiakban: Hszt.) alapján rendvédelmi igazgatási szolgálati jogviszonyban.
Foglalkoztatás jellege, a jogviszony időtartama:
Teljes munkaidő (hivatali munkarendben), határozott idejű.
A munkavégzés helye:
6728 Szeged, Napos út 4. sz.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A Hszt. rendelkezései az irányadók. Az illetmény a 12. mellékletben meghatározott „D” munkaköri kategóriához tartozó besorolás alapján kerül megállapításra. Béren kívüli juttatás (cafetéria) bruttó 200.000 forint/év összegben.
Ellátandó feladatok:
- vízügyi és vízvédelmi hatósági, szakhatósági feladatok,
A jelentkezés feltétele:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet, egészségügyi alkalmasság,
- jogász végzettség,
- önálló munkavégzés, megbízhatóság, terhelhetőség, jó problémamegoldó képesség.
A felvétel elbírálásánál előnyt jelent:
- B kategóriás vezetői engedély,
- MS Office programok felhasználói szintű ismerete,
- Közigazgatási szervnél/vízügyi szakterületen szerzett gyakorlat.
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- végzettséget igazoló bizonyítvány(ok) másolata,
- részletes (fényképes) önéletrajz és motivációs levél,
- három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik,
- nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.
A jelentkezés benyújtásának határideje:
2020. NOVEMER 21.
A felvétellel kapcsolatos információ, a jelentkezés benyújtásának módja:
A felvétellel kapcsolatosan további információt Pusztai László hatósági szolgálatvezető-helyettes nyújt a 62/549-340-es telefonszámon. A jelentkezést elektronikus úton kell benyújtani a pfbatenq.uhzna@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatást követően elektronikus úton kell bemutatnia a végzettséget igazoló oklevelet, valamint a három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.
A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően kifogástalan életvitel ellenőrzésen, valamint egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni az 57/2009. (X. 30.) IRM-ÖM-PTNM együttes rendelet alapján. A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.